26 februari 2012

Graphic 45 Design Team 2012 Audition

Yay, one of my favourite manufacturers - Graphic 45 - is having a DT call. I love their papers and embellishments and thought I'd give it a go. Graphic 45 really does vintage so well. Their papers always have a lot of detail in them and allow lots of fussy cutting. I just adore playing with them. They have whimsical fairytale-like collections, heritage lines, tropical papers...there's something for every occassion! This post is a tribute to this amazing manufacturer. I'll show you some creations that I've made with their papers.

Some layouts:




And a few cards as well:





 I hope you enjoyed seeing some of my creations made with the gorgeous G45 products.

Thank you for looking!

37 opmerkingen:

Marlieke zei

Wauw Romy! Wat een gave creaties. Op een of andere manier wordt mijn oog steeds opnieuw getrokken naar de layout 'positivity'. Maar op al je creaties is zo ontzettend veel te zien; wat een details. Mooi!!! Ik heb zitten genieten hier achter mijn computer van je mooie werk!

Dara Lynn zei

Good luck Romy! Such a great submission !!!

Berdien zei

Jeetje wat een boel moois !!!! De tweede layout is toch wel mijn favoriet, mede omdat deze papierlijn mijn favoriete lijn van Graphic45 is. Heel veel succes met de call! Ik duim voor je !!
Groetjes Berdien

Carol zei

Some fab projects Romy, good luck for the DT call.

Monique Liedtke zei

Heel heel mooi Romy!!! Wat mij betreft pas jij perfect in hun team!! Succes meid!!!!!!

Vicky Alberto zei

such elegance - I really hope you make it!

Cindy Gay zei

Love "positivity" and the layout with Mireille's son!

Alina zei

Wonderful layouts and cards! Good luck!

Amy 29 zei

Erg mooi Romy en heel veel succes om in het design team te komen.... nou knijp ik hem wel een beetje nu ik weet dat jij ook mee doet hihihihih.......Ik doe ook mee!!
Met al dat moois wat jij maakt...nog gefeliciteerd met je opa hoor en wat een lief kaartje weer, ik wens je een hele fijne week toe en zal voor je duimen ...
Groetjes Amy

Miranda zei

Echt super mooie creaties zo bij elkaar zeg!!! Heel erg gaaf om te zien!!!

Fijne dag!

Cathy zei

Such gorgeous creations Romy.. good luck!! :))

Annelies zei

Graphic45 is ook één van mijn favorieten. Wat heb je er een gave dingen mee gemaakt. Vooral die eerste LO (maar dat komt vast omdat die elfjes-lijn mijn absolute favoriet is)

Lizzyc zei

Hi Romy. you would be a marvelous ambassador for graphic 45, these creations are absolutely stunning, and you are a genius when it comes to fussy cutting.. all the best!!

Chimene zei

Wat een prachtige creaties heb je met deze geweldige lijn gemaakt.

Groet Chimene

Cornelie zei

Allereerst bedankt voor je toffe, spontane reactie op mijn blog!! Erg leuk! Was ook erg in m'n nopjes met m'n supersixoverwinning bij CP!
Jij heb t ook niet stil gezeten, wat een prachtige creaties! Jij kon nog wel eens met de overwinning aan de haal gaan! Heel veel succes! Ik ga je volgen, ook al is je stijl o, zo anders, maar o, zo mooi!
Groetjes Cornelie

ingrid zei

dat zal een goede combinatie zijn zeg, jij en G45!
ik ga voor je duimen Romy!!
Ingrid xxx

Kris Berc zei

Absolutely GORGEOUS work, Romy! You are such a perfect fit for that team and I will keep my fingers crossed for you!

Denise Price zei

I love all your projects. They are all so different, yet so very beautiful. Best of luck on the DT call!

Drycha zei

wow, so much great works!
I love that one http://3.bp.blogspot.com/-tnTwaTBm0go/T0qM2WFn-II/AAAAAAAAHQw/hNb5ZIXtzxY/s640/G45-1.jpg you looks so beautiful!

aina zei

Good luck!! It`s totally amazing work, i really enjoyed it!
Wish you a great evening :-))

Carin McDonough zei

Beautiful layouts and cards as always Romy, good luck!! :)

pattyo zei

Fabulous projects, Romy! You belong on that team!

KellyCreates zei

Your designs are so beautiful, Romy! Good luck with the DT call :)

Shell zei

Gorgeous design Romy! Good luck with the call!

Rachael Elliott zei

Totally stunning Romy!!! You totally deserve to be part of their DT you showcase their products perfectly....you have made me want them all lol
Good luck :)

Lisa zei

Congratulations on making the top 30!!! So very well deserved! Hope you make the final cut. :)

Margreet zei

Gefeliciteerd met je finaleplaats! Dat gaat vast wel lukken. Als ze jou niet kiezen dan weten ze niet wat ze missen! Succes met de projecten.

groetjes, Margreet

The Gentleman Crafter zei

Awesome job! Congratulations to you for making the G45 top 30!! Yahooo!

A SASSY SCRAPPER zei

CONGRATULATIONS, Romy! I see that you are in the 30 finalists!!! I'm SO HAPPY for you!

Patty Rogers

sylvie zei

yours creations are wonderful!!!!

Tara Orr zei

Oh Romy - sooo gorgeous - just love all your work! Congrats sweetie - best of luck on the final round!

Nancy Wethington zei

Congratulations on the top 30. Hope to see you *on the other side*.

M@risk@ zei

Prachtige layouts en kaarten voor de DT call van G45. Succes met de verdere selectie. Ik zal voor je duimen ...

nate zei

tes réas sont divine c'est magnifique je te félicite à bientot nate

Tina zei

Rommy gefeliciteerd ik zie dat je in de top 30 zit van de finalisten.

Groetjes Tina

Gloria Stengel zei

All that fussy cutting! AMAZING work! I am in awe!!!! Congrats on your G45 Top 30!

Susan ~ Killam Creative zei

Gorgeous work! Congratulations on your G45 top 30 spot - good luck!

Cheers,
Susan