Pages Of My Blog

17 augustus 2012

Rust/ Quiet

I think I am a real busy bee. It never happens to me that I feel like there's nothing I can do. Actually that's why I love being on vacation so much. The idea that there is nothing you HAVE TO do, feels so good for a change. This photo of me was taken in Vienna. I felt so relaxed. 
This lay-out is my example for the new My Creative Sketches sketch.

Ik vind het heerlijk om druk bezig te zijn. Het gebeurt me eigenlijk nooit dat ik me verveel en niets te doen heb. Juist daarom vind ik vakantie op zijn tijd zo fijn. Het idee dat niets moet en alles mag, is geweldig. Deze foto van mij is gemaakt in Wenen. Een rustige stadswandeling op een warme avond - heerlijk! 
Deze lay-out is mijn voorbeeld voor de nieuwe My Creative Sketches sketch.

 Supplies:
Prima Marketing: Tea-Thyme papers, Rondelle Wood Clocks, Primrose flowers, Rondelle clear stamps, alphabet stickers, journaling notecards

Martha Stewart: punch-around-the-page 'cherish'
Cheery Linn: flourish die
Claudine Helmuth: gesso
Tim Holtz: distress ink 'walnut stain'
Viva Decor: paper pen 'cream'
Other: cheese clothing



I really love the new Prima collections! I have the banner stamp and journaling notecards for sale in my webshop too, if you like them.

De nieuwe Prima lijnen hebben mijn scraphart weer gestolen. De stempel en journaling kaarten heb ik ook in mijn webshop te koop voor de liefhebbers. 



This is the sketch that my lay-out is based on. You can check out the challenge, more beautiful examples and a photo of the fab prize package HERE

Dit is de sketch waarop mijn lay-out is gebaseerd. Je kunt de wedstrijd, meer mooie uitwerkingen en een foto van het grave prijzenpakket HIER vinden. 

Have a wonderful weekend!

Alvast een heel fijn en warm weekend!

18 opmerkingen:

  1. Mooie LO weer Romy, prachtige bloemen!!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is gaaf!!! super mooi geworden meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eer prachtig gemaakt Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, romantische layout. De sketch had ik ook gezien en staat op mijn to-do-lijstje. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HI.. this is soft beautiful and so feminine.. really love your take on the sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave Lo zoals altijd Romy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a gorgeous LO with your sweet touches!! Love the sepia photo with these colors!! ~ Blessings, Tracey

    http://gracescraps.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf lootje weer mooie foto geeft een vintage/shaby gevoel de lo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a stunning layout, Romy! Really love the color pops of those flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer prachtig werk gemaakt deze laatste weken, heel gaaf!
    Was Wenen leuk!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning, Romy!!! Gorgeous colors..I love the sepia photo with the bits of pink..so feminine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is pretty. I love the softness of this layout. All the fussy cutting and details..gorgeous! Your photo is just lovely Romy, your a very beautiful young lady!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer zo'n prachtige layout! Geweldig gedaan met al die laagjes, bloemen, kleuren ... je bent een echte artiest!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I know what you mean, Romy. It's super hard for me to relax, too....there always seems to be something that needs to be done! Your photo is so lovely. You can tell you were relaxed! Beautiful layout, as always :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. No probs for me, I could spend days doing absolutely zero! :)
    Love that piccie of you Romy, as GloryGirl says; it shows that you were relaxed! this is such a gorgeous feminine page, your speciality with the wonderful Romy touches! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig en wat een mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!