Pages Of My Blog

04 februari 2013

Girly *ScrapInfo* + New camera

I hope you have had a wonderful weekend! Mine definitely was :) I bought myself a reflex camera, the Canon EOS 1100D, and a zoomlens on Saturday. My old camera had a couple of defects and I have been wanting to have a real reflex camera for so long. I just love the possibilities of this camera: the lightning and colours are so much better than with my old bridge camera. I think this is just the beginning of a new friendship, between my camera and me :)
I also got some scrapping done this weekend, but can't show you anything yet. I do have an older lay-out to share though. This lay-out has been published in the Russian magazine ScrapInfo. I made it with Bo Bunny's amazing 'Little Miss' collection.

Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad! Ik in ieder geval wel :) Ik heb zaterdag een spiegelreflexcamera, de Canon EOS 1100D, en een zoomlens gekocht. Mijn oude camera had een aantal mankementen en ik wilde al heel lang graag een spiegelreflex. Het was een aardige smak geld, maar dan heb je ook wat... Ik heb er dit weekend flink mee geoefend en ben erg tevreden met de belichting en kleuren - zoveel beter dan mijn oude camera. We worden vast goede vrienden, mijn camera en ik :)
Tussen het oefenen door heb ik ook nog gescrapt dit weekend, maar helaas kan ik jullie daar nog niets van laten zien. Wel kwam ik een wat oudere lay-out tegen op mijn computer, die nog niet op mijn blog heeft gestaan. Deze lay-out is een tijdje geleden gepubliceerd in het Russische tijdschrift ScrapInfo. Ik heb er Bo Bunny's prachtige 'Little Miss' lijn voor gebruikt.


Bo Bunny supplies:
Little Miss paper (Allie, Brenna, Gracie, Hannah, Jamayca, Maree, Jaquoya)
Little Miss 12 x 12 Chipboard 
Little Miss Combo Sticker
Little Miss Dimensional stickers
Little Miss Jewels

Other supplies:
Prima flowers
Prima distress tool
Martha Stewart punches
Tim Holtz distress ink
Seambinding
Doilies
Wood stars

Here is a photo of my publication. Scrapinfo is such a beautiful magazine and I felt so honoured to be published in it. I also loved the fact that it's all written in Russian. I thought it was pretty funny to see how my name is written in Russian ;)

Dit is een foto van de publicatie. Scrapinfo is echt een mooi tijdschrift en ik vond het vooral leuk dat het helemaal in het Russisch geschreven is. Het heeft wel wat om te zien hoe je je naam in het Russisch schrijft ;)


I also thought I would show you two of the photos that I took while experimenting with my new camera. After a while my family was kind of fed up with posing for me all the time, so I decided that our cats would be my new victims...

Dit zijn trouwens twee van de foto's die ik heb gemaakt met mijn nieuwe camera. Na een tijdje was mijn familie een beetje klaar met lachen en poseren, dus werden de katten mijn nieuwe slachtoffers...



Thank you for taking the time to stop by on my blog and leave me such sweet comments. Really means a lot to me!

Bedankt voor het langskomen en voor alle lieve berichtjes! Ik waardeer ze echt heel erg.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi!
    Gefeliciteerd met je nieuwe camera. Ik heb zelf die camera ook en ik kan je zeggen, het is een prima camera!:)
    Leuke lay-out heb je laten zien!:) Ik vind de bloemen die je gebruikt hebt erg mooi en ook die paspop vind ik gaaf:)
    ~liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lootje en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!!
    Jij bent knap internationaal bezig zeg!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Lo weer Romy, hele mooie kleuren.

    Ik heb de camera ook gekocht een aantal maanden geleden, mijn oude spiegelreflex camera was aan vervanging toe.
    Mijn tele lens wat ook kapot en gisteren eergisteren heb ik van mijn mannetje een mega mooie lens gekregen....dat word dus weer oefenen want er zitten een hoop extra lenzen in deze lens wahahaha.
    Heel veel plezier ermee.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie layout Romy !! Heel veel plezier met je nieuwe camera ! Ik heb de EOS550D en ben daar ook super tevreden over. Maak jij maar foto's, dan kunnen wij de layouts weer bewonderen :-)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend Romy.
    Veel plezier met je camera.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. There's that faux stitchery! Always love your inked and stitched layers. Pretty kitties. Great photos. Nice publication!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je een nieuwe camera hebt!!! Ben benieuwd naar je foto's! De poezen staan er in ieder geval mooi op! Gefeliciteerd met je publicatie! Je layout is weer super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, de katten staan er in ieder geval schattig op. Wat een eer om je layout in een Russisch tijdschrift terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a gorgeous layout, Romy! I am so happy to hear that you have a new camera, too! It really does make all the difference. Can't wait to see what you capture with it! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi lootje gaaf hoor weer in een tijdschrift..foto´s zijn super idd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty layout, Romy! Congrats on being featured in the magazine. Well deserved. I love the photos taken with your new camera and the nice effect to each one.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. such a beautiful LO Romy... And congrats on the publication, and a big congrats on your new camera, how exciting.. LOL, your kitties make perfect victims(uh,subjects) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Romy, well done on getting published, it is always a thrill to see ones work in a mag, even if it is in another language! the layouts tell the story without words!! and have fun with your new camera! and I hope your cats stay good models for you!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's inderdaad.
    Ik ben ook toe aan een andere........canon maar eens proberen denk ik........

    Groetjes
    Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Loving this layout and congrats on the publication!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A Huge Congrats on the publication!!!
    This is Sooooo Beautiful and girly!!! looove all the layering and the stitching! Lovey cats!!! I'm a cat lover!! Woohooo new toy!!! play and enjoy it!!! hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!