Pages Of My Blog

10 juli 2014

View for Scrapbook Magazine UK

Hi!
I hope your week has been great so far. We're really enjoying Copenhagen and have had some amazing weather. Tonight we're flying back home again with lots of new photos to scrap ;)
Today I would like to show you a lay-out I made for an article in Scrapbook Magazine UK some time ago. I used the oldie but goodie 'Et Cetera' collection from Bo Bunny to make it. As my article was all about upcycling items I also included some non-scrap items in my lay-out, including a bank payment form and an old label. 

Hoi!
Ik hoop dat jullie tot nu toe, ondanks het verlies van gisteren, een mooie week hebben gehad. Wij hebben genoten in Kopenhagen en hebben heerlijk, zonnig weer gehad. Vanavond vliegen we weer terug met een groot aantal nieuwe foto's erbij om binnenkort weer aan de scrap te kunnen ;)
Maar voordat jullie mijn Kopenhagen-layouts te zien krijgen, heb ik eerst nog een andere lay-out van een tijdje terug. Deze heb ik gemaakt voor een artikel in Scrapbook Magazine UK. Ik heb een oudere lijn van Bo Bunny gebruikt: Et Cetera. Hij blijft mooi, vind ik zelf. Ook heb ik een aantal niet-scrap artikelen gerecycled. Als je goed kijkt, kun je bijvoorbeeld een acceptgiro en een kledinglabel terugvinden op mijn lay-out.


Bo Bunny Supply List:
Patterned Papers: Et Cetera, Mama-Razzi 2
Noteworthy: Et Cetera
Chipboard: Et Cetera Layered Chipboard, Gabrielle Layered Chipboard, Gabrielle 12x12 Chipboard
Jewels: Coffee Flourishes
Trinkets: Et Cetera
Jewels: Timepiece
Large Stamps: Stained Texture Stamps
Clear Stamp: Mama-Razzi 2


I hope you enjoyed my blogpost. Thank you so much for stopping by!

Dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog! Geniet van deze (volgens mij ook in Nederland) zonnige dag!

10 opmerkingen:

  1. Beautiful masculine page!!! love the neutral colors and layers! so good you had a wonderful time!! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely, as always! Cant wait to see your Copenhagen pics. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome layout, Romy! Love the bit of glitter on the butterflies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! LOVING the colors, the layers and the photo!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een erg mooie LO, rustig en met veel mooie details, maar de focus gaat naar de foto en alle leuke details leiden niet af. Ja, zag de acceptgiro meteen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful layout! Love the layers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. rich, earthy, stunning details and layers ... love love love x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So glad you had a wonderful get-away! as has been said before me, this is a gorgeous rustique layout in true Romy style! xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous work Romy! Glad you're having a wonderful vacation :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely page in a more masculin style.-And NO flowers, wow! I don't know if I could do that! ;-) This turned out great!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!