Pages Of My Blog

31 december 2014

My Favourites for 2014

Hi!
It's the last day of 2014 and I can't believe this year is coming to an end in only a couple of hours... 
To finish this scrappy year I would like to show you my favourite creations of 2014. Here they are, in no particular order. 

Hoi!
Het is alweer de laatste dag van 2014...dit jaar is echt voorbij gevlogen - niet normaal zo snel! Om dit jaar af te sluiten, hierbij een overzichtje met mijn favoriete creaties van 2014. Hier komen ze, in willekeurige volgorde.


I would like to thank you all for your visits to my blog, your wonderful comments, sweet e-mails and everything else...I can't even begin to tell how much I appreciate it! Thank you so much!
I wish you all a very happy, healthym and creative 2015! May all your wishes come true!

Ik wil jullie bij deze heel erg bedanken voor de bezoekjes aan mijn blog, jullie lieve reacties, mooie e-mails en al het andere...ik waardeer het echt heel erg dat jullie de tijd nemen om naar mijn werk te kijken en er iets liefs over te zeggen! Dankjulliewel!
Ik wens iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2015! Dat al jullie dromen mogen uitkomen :) 

8 opmerkingen:

  1. Wow!! all are Gorgeous Romy!!! Wishing you all the best in 2015!! lot of love, health and peace sweetie!!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een hele mooie lijst! Leuk om je creaties nog eens terug te zien! Ik wens je een fijne jaarwisseling. Tot 'ziens' in 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for being so amazing this year! Can't wait to see what you create in 2015!! Happy New Year!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow what a glorious walk through color and texture .... loving all of your creations Romy it must be difficult to choose some faves. they are all charming and pure magic x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow love each one, so nice to see these lovely creations again! Happy New Year to you too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig nieuwjaar!!
    Geweldig mooi dit overzicht, echt heel leuk hoe je al die details toch altijd op je layouts en kaarten weet te verwerken. Prachtige laagjes, romantische details en zoveel verschillende ponsrandjes. Echt mooi! Hopelijk volgen er in 2015 weer net zulke mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Romy it's been a pleasure following you and seeing all of your beautiful works of art. Best wishes for a Wonderful 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In 1 woord GEWELDIG!!! Wat een prachtcreaties maak jij toch! Die met die meeuw is mijn favoriet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!