Pages Of My Blog

21 maart 2015

Bo Bunny Heritage Cards

Yay, it's weekend again! Have you got anything planned for this weekend? I am going to teach a workshop at a Dutch scrapstore tomorrow and have some appointments with Jeroen and with a friend planned on Sunday. So it's going to be a busy but fun weekend! 
To start off this weekend, I would like to show you two cards that I made some time ago for Bo Bunny. I made them with the wonderful vintage-themed "Heritage" collection and the new 'Elegant Border' die from Bo Bunny. 

Yay, het is weer weekend! Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend? Morgen geef ik twee workshops bij Essies en op zondag heb ik wat afgesproken met Jeroen en met een vriendin. Dus het wordt een druk, maar leuk weekend!
Om het weekend goed te beginnen, heb ik nog twee kaartjes te laten zien die ik een tijdje terug voor Bo Bunny heb gemaakt. Ik gebruikte hiervoor de mooie vintage "Heritage" collectie en één van Bo Bunny's nieuwe stansen: de 'Elegant Border'. 


Bo Bunny Supply List:
Patterned Paper: Roots/ Heritage
6x6 Paper Pad: Heritage
Noteworthy: Heritage
Chipboard: Heritage
Buttons: Heritage
Dies: Elegant Border

On this card, I used the border die to create an intricate detail on the left side of my card.

Op deze kaart gebruikte ik de stans om een gedetailleerd accent toe te voegen links op mijn kaart.


On my second card, I used the Elegant Border die horizontally and tucked it between several horizontal strips of paper. 

Op mijn tweede kaart heb ik de Elegant Border stans horizontaal gebruikt en tussen de verschillende horizontale stroken papier geplakt.


BoBunny Supply List:
6x6 Paper Pad: Heritage
Noteworthy: Heritage
Chipboard: Heritage
Buttons: Heritage
Dies: Elegant Border


Thank you so much for coming by!
Have a wonderful weekend!

Heel erg bedankt voor het langskomen!
Geniet van het weekend!

4 opmerkingen:

  1. These look wonderful, love the border dies,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes!!! Succes met de workshops vandaag! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful cards, Romy! Have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are gorgeous! LOVING the family tree tag and the piano paper!!!!!!!!1

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!