Pages Of My Blog

25 mei 2015

New In: Bo Bunny Penny Emporium!

Bo Bunny has recently released three brand new collections, one of which is the gorgeous vintage-inspired Penny Emporium collection! 
Today is my 22nd birthday and what better way is their to spend my birthday than by making cards with these wonderful papers? In this blogpost I will show you the two cards that I made with this wonderful collection.

Bo Bunny heeft recent drie nieuwe lijnen uitgebracht, waaronder de prachtige Penny Emporium collectie. Wat een prachtige vintage lijn! 
Vandaag is het mijn 22e verjaardag en wat is er nou leuker dan op je verjaardag met nieuw papier aan de slag te gaan? In deze blogpost laat ik de twee kaarten zien die ik met deze prachtige lijn heb gemaakt. 


Bo Bunny Supply List:
Patterned Paper: Portraiture/ Penny Emporium
Noteworthy: Penny Emporium
Chipboard: Penny Emporium Layered Chipboard
Buttons: Penny Emporium
Laser Cut Chipboard: Timepiece 


My second card features some of the pretty clocks that are also part of this collection.

In mijn tweede kaart verwerkte ik een paar van de mooie klokken die ook deel uitmaken van deze collectie.


Bo Bunny Supply List:
Patterned Paper: Captured, Copper Tiles/ Penny Emporium
Noteworthy: Penny Emporium
Chipboard: Penny Emporium Layered Chipboard
Buttons: Penny Emporium
Stickers: Penny Emporium Combo Sticker


Thanks so much for stopping by! I'm going to enjoy birthday now ;) 
Have a wonderful day!

Dankjewel voor je bezoekje! Ik ga nu weer lekker van mijn verjaardag genieten ;)
Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat je een onwijs leuke dag hebt!!
    Je kaartjes zijn weer geweldig! Mooie lijn, maar vooral mooi wat je ermee gemaakt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD! Van harte met je verjaardag en hopelijk heb je een heerlijke dag! Je kaartjes zijn weer prachtig en echt helemaal in jouw stijl! Geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wishing you an amazing day with your family and friends! Happy Birthday sweetie!
    And what a wonderful way of celebrating it by sharing your gorgeous cards! loooove the clocks! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soooooooo gorgeous! LOVING the colors!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your cards are amazing, Romy! LOVE your vintage style! And wishing you a very, very happy birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well, first let me say "Happy Birthday, Romy"! I wish you all the best and hope you are having a fantastic day. I love both these cards and that vintage steampunk look of the papers. Awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Birthday Romy, and yes what a good way to celebrate than by doing what makes you happy, and creating.. these cards look marvellous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creaties heb je de afgelopen tijd weer gemaakt...deze kaarten zijn ook weer heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!