Pages Of My Blog

03 oktober 2015

Two Bo Bunny Christmas Tags

Hi! 
Today's post will be a quick one, because I'm actually on a short city trip to Prague with my dad as I'm writing this blogpost ;) We're having the time of our life here!
Anyway, I would like to show you two tags that I recently made for Bo Bunny with their wonderful Santa Claus collection. This is such a cute and fun collection and I had a blast working with it. 

Hoi!
Vandaag even een korte blogpost. Terwijl ik dit schrijf, ben ik namelijk aan het genieten van een onverwachts stedentripje naar Praag met mijn vader. We hebben het goed naar ons zin en ik ga vanavond nog even lekker genieten van een kop thee in een gezellig tentje :)
Anyway, toch wilde ik graag twee tags laten zien die ik laatst voor Bo Bunny heb gemaakt met hun mooie Santa Claus collectie. Het is zo'n leuke, vrolijke en kleurrijke lijn. Ik heb er met veel plezier meet gewerkt. 


BoBunny Supply List (for both tags):
Patterned Papers: Dear Santa, Burlap/ Dear Santa
6x6 Paper Pad: Dear Santa
Noteworthy: Dear Santa
Chipboard: Dear Santa
Buttons: Dear Santa
Laser-Cut Chipboard: Celebrate
Glitter Paste: Gold
Pearlescents: Butterscotch
Stickable Stencils: Cascade


 I used some of the beautiful laser-cut chipboard pieces from Bo Bunny on my tags. I added some glitter paste to them, as well as butterscotch liquid pearls from the Pearlescents pens. 

Ik heb op mijn tags een aantal mooie laser-cut chipboard figuren verwerkt. Deze heb ik voorzien van een laagje glitterpasta en vervolgens versierd met de Pearlescents parelpennen van Bo Bunny.


For the stars on the background of both tags, I used the Stickable Stencils and some gold Bo Bunny glitter paste. Gotta love that stuff!

De sterren op beide tags zijn gemaakt met de Stickable Stencils in combinatie met de gouden glitterpasta van Bo Bunny.


Thank you so much for stopping by!
Enjoy your weekend!

Hartstikke bedankt voor het langskomen!
Geniet nog even van het weekend!

8 opmerkingen:

  1. Mooi label Romy! En ja: Praag is een parel! Wij waren er vorig jaar maar jammer genoeg was het warmer dan 30 gr. en dat was een beetje veel van het goede. Maar we hebben wel genoten van al het moois!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh these two tags are really cute! And it won't be long until Christmas I think! Love the cute Santa! Enjoy your time with your dad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are gorgeous! LOVING that Santa on the first one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute and sweet! Enjoy your getaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, allebei! Met een lichte voorkeur voor de eerste vanwege de schattige Santa! Veel plezier nog, Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So, so sweet Romy! Love that Santa and love all your layers and details! The gold sparkle and shine is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so beautiful and totally glorious details Romy . love them both x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awww they are so beautiful Romy...love the Santa tag....xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!